3 Januari 2008

Hej :) onsdag den 3 januari idag, vilket betyder att min super söta vän JIMMY FYLLER 20 ÅR ! Grattis vännen, och vilket även betyder träningsmatch mot westermalm. gick väl lite si sådär. men men.. vad har jag mer gjort idag. inte så mycket sov väldigt länge som vanligt och sen plockat lite på rummet. sedan dags för mig att ta bussen till idrottshuset för träningsmatchen och nu är man hemma. åkte till sundbyberg efter träningen för att hämta upp min syster från jobbet och sedan till ica maxi för att handla lite till kvällens middag, så nu sitter man här och väntar på att lilla mamma ska ropa från nedervåningen att maten är klar :) Nu ropar hon, snart tillbaka. Hallå igen, nu är jag mätt och belåten. åt kycklig, pommes och bea :D  nej nu är det nog dax för lilla mig och sova. upp runt 7 tiden för att åka till botkyrkahallen och döma botkyrkaspelen, från 8.30-14.30 super mys, sen direkt till tullinge sporthall för match med 95 tjejerna. nej nu ska jag sova. hörs i morgon. Pusspuss !

 <-- söt jimmy som fyller 20 !


Grekland: 209 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0