27 Januari 2008

GRATTIS MIN ÄLSKADE KUSIN TOM PÅ DIN 20 ÅRS DAG :D (L)


Sov länge idag, vaknade någon gång runt halv 12 tiden gick upp och packade väskan för match. Hörde sen att mamma och pappa kom hem och visste att de hade med sig mat till mig ;) Nämligen Mc Donalds mat :P Åt och gick sedan för att ta en dusch och göra mig i ordning för att åka, bussen gick 13,30 från Idrottshuset och vi var väl framme i Linköping någon gång runt halv 4 kvart i 4 tiden. Gick på den vanliga promenaden, bytte om och började värma upp. Torskade matchen med 27-26 efter en bra genomförd match av oss tycker jag! Är hemma nu och ska snart sova. Skola och jobbintervju i morgon. Hörs i morgon ! Pusspuss !

Grekland: 185 dagar kvar !


image32
Finns inget bättre än handbollen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0