26 Januari 2008

Väldigt slapp dag idag, gick upp ur sängen väldigt sen. Någon gång runt halv 3 tiden och kom då så klart på att jag missat em matchen mellan Sverige-Norge, fan ! Slog på TVn och märkte att matchen inte alls var slut utan de skulle nu precis påbörja förlägningen Mycket spännande och sverige vann till slut. Tog mig nu ner till nedervåningen för lite frukost eller snarare lunch och fortsatte titta på handboll och den första Semi finalen mellan Frankrike-Kroatien som Kroatien tillslut vann. Hann inte se den andra Semi finalen mellan Tyskland-Danmark eftersom vi skulle hämta syster från jobbet i Sundbyberg. Åkte och handlade lite, kom hem och tog ett underbart bad sen var det dax för middag och moussaka, MUMS ! Sitter nu här vid datan ska gå och lägga mig i sängen och kolla på TV snart och även äta lite mumsig kladdkaka med grädde ;) sen sova hyfsat tidigt eftersom mina 95or spelar 9.30 i morgon bitti i Huddinge hallen sen så ska jag själv spela match och bussen går 13.30 från idrottshuset mot Linköping så morgondagens inlägg kanske kommer lite sent. Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland : 186 dagar kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0