25 Januari 2008

Grattis Eleonor Lindmark på din 18års dag :)

Hej allesammans :) Idag är en sån där dag då lilla jag mår helt underbart bra :D Livet känns helt sjukt bra just nu, förutom en lite sak bara. Eller den är inte så liten men ändå. Nämligen så att en av mina bästa vänner mår dåligt just nu. Tänker inte nämna någon namn eller varför han/hon inte mår bra för det har ingen annan utom de personen vill ska veta det. Men du ska veta att jag alltid kommer att finnas här för dig, 24/7. Vill inte att du ska må så här, vill att du ska må bra och vara glad och lycklig. Jag lovar dig att det kommer bli bättre, kanske inte känns så nu men tidsnog.

Nu till en helt annan sak, nämligen två av mina andra bästa vänner har hittat varandra och kärleken ! Tänker inte heller nämna några namn i detta heller. Utan det kommer ut när personerna i fråga vill. Är så sjukt glad att ni har funnit varandra och är lyckliga :) Blir så glad när jag ser er tillsammans :) Åhh så söta ni är :)

Till dagen då, skola i dag. Började med träning 8-10, en av de roligaste träningarna i skolan på länge faktiskt ! Men men, sen var det lunch dax lika gott som alltid, samhällskunskap och matte sen var dagen slut :) Tåg tåget till Östertälje där jag blev upphämtad av pappa åkte och hämtade syrran på hennes praktikplats och sen hem. Städade köket faktiskt sen åkte jag med familjen och handlade :) Sitter här hemma nu och pratar med ett par vänner på msn men ska snart sova :) Hörs i morgon ! Pusspuss !

Grekland: 187 dagar kvar !


image43
Vänskap är något vi måste lära oss att ta hand om !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0