24 Januari 2008

Skolan idag :), sjukt underbart att få se alla små söta människor igen :) Fick även reda på en sak idag, men det tänker jag inte nämna här förräns jag vet att jag får det eller inte :) SJUKT GULLIGT i alla fall :) Ja, till dagen idag då, började skolan kl 8 och slutade 16.45 men vi fick sluta runt 16,10 i stället eftersom vi har så super snälla lärare ;) Åkte till Tumba där jag blev hämtad av familjen för att åka och ha träning med mina små tjejer, skulle även själv ha tränat men kände mig inte riktigt helt bra i halsen men nu är det bara bra :) Fick även tid för en anställningsintervjuv idag som jag ska på på måndag :) men det kan jag berätta mer om senare, nu börjar handbollen Sverige-Tyskland och min oxfilépizza väntar på mig ;) Hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland: 188 dagar kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0