23 Januari 2008

 Jossan´s födelsedag idag, vill att du ska kunna fira den här nere med oss på jorden men istället får du fira den uppe på ditt moln i himlen. :( GRATTIS PÅ 17-ÅRS DAGEN HJÄRTAT !



Hemma från skolan idag, har inte gjort något speciellt idag. Bara legat och sovit, kollat på tv mm. Har även kollat på handbolls em idag också ;) Matchen mellan Sverige-Spanien. Sjukt bra match :) men tyckte verkligen inte att domarna var på Sverige´s sida. Men Sverige vann tillslut matchen med 27-26 efter mål av Jonas Källman med EN sekund kvar. Skoja inte att man var nervös just då. När Spanien satsar och får en oväntad stor lucka men Tomas Svensson räddar bollen har öppet mål på andra sidan planen och passar till Källman som har tjuvat rejält mycket som sätter bollen i öppet mål :) Sjukt härligt ! Nu sitter man här i soffan, pluggar och väntar på att få se Sverige´s match i repris kl 23 och sedan få se matchen mellan Tyskland-Frankrike som de sänder 00.15. Usch vilken handbollsnörd man är ;) Nej nu ska jag plugga vidare :) Hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland : 189 dagar kvar !


Lite olika bilder, eftersom jag fått ett önskemål att ha lite fler bilder i bloggen ;)


 

     
Grekland, Längtar tillbaka, Plugg, Min söta älskling som håller mig sällskap hela dagarna, en pluggande nattis, Jonas Källman dagens match hjälte

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men hej på dig! :D
Är allt frid och fröjd hos dig?
Haha ja, men vad vi skrattade då! Härliga tider :)

2008-01-24 @ 21:30:32
URL: http://emelieho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0