17 Januari 2008

Grattis Angelique Källsten på 20 års dagen ! 

Till dagen i sig då, hemma idag igen. Kände mig inte alls bra efter matchen igår kväll. Både huvudvärk och halsont. Men smällar man får ta. Var också väldigt väldigt stel i mitt vänstra ben när jag vaknade eftersom jag fick en lårkaka på matchen igår :P men även det smällar man får ta. Låg i sängen väldigt länge och glodde på tv idag. tills ungefär kl 1 då min syster ringde och bad mig komma ner till centrum med pengar eftersom hon skulle köpa hårfärgnings medel, tog en promenad ner eftersom bussarna inte går när jag vill ;) blev typ en powerwalk eftersom jag höll ett riktigt högt tempo, väldigt skönt, möttes upp och gick in på ICA och handlade lite saker hem, sedan till hm för att köpa färgen. hann precis med bussen hem och väl hemma så färgades det hår. sen var det dags att åka till storvreten och ha träning med tjejerna sen efter så körde pappa ner mig till idro så jag kunde kolla på min egen träning en stund. stod över idag pga lårkakan och halsont. vill ju vara frisk i helgen :) hem och äta middag sen bara klä på sig och traska ner till affären igen för pappa och syrran glömde köpa en ny duschtvål till mig, skönt med en till promenad idag, och behövligt för låret. kollat handboll idag också, em matchen mellan sverige-island. som sverige vann med 24-19 :) mycket bra match.. även slängt upp massa kläder på sängen som så småningom ska ner i min väskan :) nej ska fortsätta packa och städa nu. Hörs i morgon. Pusspuss !


Grekland: 195 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0