15 Januari 2008

Usch va fort dagarna springer förbi. det har redan gått ca 2 veckor in på det nya året och vad har jag hunnit med hittills ? I princip inget alls :/ Men till dagen då, var hemma idag igen. Feber & halsont. Men feber gick snabbt ner igen, vilket jag tycker var väldigt tur :) Satt med min hemtenta i idrottsskador hela j*vla dagen idag. men det gick super bra tillslut, fick den inskickad tillslut :) kände mig väldigt duktig. Kände även att det onda i halsen börjat släppa efter flera koppar te och massa halstabletter och kände mig nu väldigt bra i hela kroppen så jag bestämde mig för att gå ner och träna eftersom det är J-SM i helgen, något jag ångrar nu. Varför kan jag aldrig fatta att jag måste vila en dag extra :P men men. Träningen gick bra och var bra. Känns bra inför helgen. Hände en del mindre trevliga saker på träningen men det tänker jag inte gå in mer på. Nu är det väl dags för mig att äta något sen lägga mig i sängen och försvinna in i John Blunds värld ;) Hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland: 197 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0