13 Januari 2008

Tidig morgon idag, vaknade upp runt kvart över 7 för att klä på mig och åka ner till idrottshuset (mitt andra hem), hade match med mina 95 tjejer mot Switte som vi vann rätt lätt 16-5, och sen direkt efter var det dags att döma en match tillsammans med bernte. åkte till bauhaus? med familjen efteråt och köpte lite saker till badrummet pappa håller på göra i ordning. sen hem och städa bort julen. känns så tomt överallt nu, känns som om man är nyinflyttad och inte hunnit plocka fram alla sakerna ännu. men det känns även så rent och fräscht. stilrent med andra ord. tog även en sista julfika med familjen mitt i allt städande. åt upp de sista lussebullarna som var kvar :) nej nu är det dags för mig att gå och sova. skola i morgon 11,15-16,35 lite jobbigt men smällar man får ta :) sen träning i idrottshuset med mina små tjejer. hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland: 199 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0