11 Januari 2008

Nu kom det :( sjuk.. så jävla jobbigt, började känna mig lite halv dålig i bussen på väg till vadstena igår och mådde ännu sämre efter matchen. matchen i sig är väl inte så mycket att prata om kom dit med 9 spelare, alltså 2 avbytare men vi kämpade på hela matchen igenom och slutresultatet var 25-18. kom hem runt kvart i 1 och somnade på en gång. vaknade upp runt 5 tiden och mådde sjukt dåligt, hade ruskigt ont i halsen, huvudet och till även feber. så jag har sovit i princip hela dagen. nu sitter jag här vid datan i mitt rum och bloggar, äter godis och kollar på tv. sen börja plugga nu. vi hörs i morgon. Pusspuss!

Grekland: 201 dagar kvar !

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0