Varför gör man så?

Visst snackar alla skit ibland, men en del gör det på tok för mycket och jag börjar bli riktigt less på det nu ! Jag förstår inte att man kan göra på det sättet mot någon som man kallar sin vän, och jag undrar när du snackar skit om andra till mig vad säger du då om mig till andra när jag inte är i närheten? Det undrar jag verkligen ! Och ditt beteende, fattar du inte hur taskig du är mot en del ibland? Även fast du kanske tror att de andra tar det på skoj så gör inte alla det.

När du säger taskiga saker eller kommer med riktigt dumma kommentarer så sårar du folk på riktigt, men jag har svaret på varför du gör på det sättet som du gör och beter dig som du gör. Du är så j*vla feg och osäker och därför måste du trycka ner andra för att själv kunna känna dig bra och lycklig. usch vad jag ogillar människor som gör så att andra kan må så j*vla dåligt  !

Det värsta jag vet är falska personer, lögner och svek. När man så råkar ut för det så blir man alldeles häpen för man tror ju inte att det kan vara sant att en del människor faktiskt har sådana egenskaper. Jag har i grunden en väldigt stark tilltro till människan och dennes förmåga. Vad är det som driver en person till att ljuga och manipulera för egen vinning? Hur långt kan man gå för att skada och nedvärdera andra?Det måste vara människor som mår dåligt och som i grunden har en otrygg tillvaro med en svag självkänsla, eller? Tyvärr så kommer jag säkert att råka ut för det fler gånger och jag kommer att bli lika ledsen och förvånad varje gång. Jag ska dock inte låta dessa personer rubba min människosyn.

/ Nattis

Kommentarer
Postat av: Matte

Kom i hag att alla manniskor inte ar falska, glom inte de.

2008-02-11 @ 15:46:31
Postat av: nathalie

Tack vännen jag vet :) Hoppas du har det underbart i Thailand och resten av världen, glöm inte att skicka vykort till mig :)

2008-02-11 @ 16:34:25
URL: http://ndahlin.blogg.se
Postat av: Matte

klart jag har det underbart, va annars i paradiset.
jag har vari dalig och seg men jag lovar att jag ska skicka ett innan jag kommer hem. Men bli int besviklen for jag ar skit dalig pa at skriva, tank bara att jag tanker pa dig :p...

2008-02-11 @ 16:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0