Mira ! <3

image65
 

Detta inlägg kommer att handla om denna tjejen !

Hej allesammans, jag vill verkligen berätta för alla om min underbara vän Mira ! Hon har verkligen allt man kan begära av en kompis, hon finns alltid till hands när man behöver henne, i hennes sällskap kan man bara sitta helt tyst och ändå känna sig glad, trygg och lycklig. Även fast jag och Mira inte varit kompisar i lite mer än ett år så har vi ändå kommit varandra super nära och jag skulle verkligen inte byta ut henne mot något alls i världen. Har även så många minnen tillsammans med henne på så himla kort tid ! Finns sjukt mycket minnen, men de orkar jag inte skriva upp här. Mira är även den tjejen som är snäll mot allt och alla, finns verkligen för en när man verkligen behöver det! Vad det än är så är hon bara ett telefon samtal ifrån. Hon hjälper en med allt verkligen, från killar till skolan. Verkligen allt ! Mira du är en av mina absoluta bästa vänner skulle aldrig byta ut dig, kommer finnas vid din sida föralltid och hoppas du gör det samma. Älskar dig av hela mitt hjärta snutten <3

Om jag skulle beskriva Mira med ett ord skulle det ordet vara UNIK! <3

Kommentarer
Postat av: .

älskling! :D jag säger allt desamma om dig!

2008-02-07 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0