I skolan...

sitter i skolan just nu och väntar på att matte lektionen ska börja om ungefär 5 minuter.. dagen hittills har varit mycket bra.. ska åka direkt från skolan till träningen och är hemma någon gång runt 21 tiden..

Men vet ni en sak som jag inte fattar.. Hur dumma i huvudet människor kan vara?! I morse på tåget så sitter det en tjej i ungefär 12-13 års som sitter mitt emot mig på tåget och bredvid mig sitter i äldre dam i ungefär 50-60 års åldern och hon verkligen sitter och stirrar på tjejen mitt emot mig som sitter helt normalt. Tillslut så säger damen till henne, eller rättare sagt skäller på henne för att hon sitter enligt damen "slafsigt". Tjejen blir nu jätte chockad och börjar be om ursäkt. Fattar inte hur folk beter sig längre.. Får man inte ens sitta som man vill längre?! Usch nej jag blir bara så arg.

Nej nu har lektionen börjat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0