God morgon världen :)

Just nu sitter jag nere i köket med min laptop och väntar på att frukostgröten ska bli klar och att pappa ska vakna så vi kan åka hemifrån :)

Vet ni en sak..?
Jag var verkligen hur pigg som helst när jag vaknade i morse :) Helt sjukt.
Ska snart om ca 10 minuter åka ner till stationen och ta mitt första tåg mot skolan, möta upp min älskling tjej i älvsjö och åka mot farsta hallen för 2 timmars handbolls träning.

Efter träningen så blir det till att åka till Östermalms IP om jag inte minns helt fel för att åka långfärdsskridskor med klassen, woho super kul ;p (inte) Men sånt som måste göras. Har även träning i kväll mellan 20-22.

Bloggar mer senare. Ha en super underbar dag allesammans. Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

känner du dig pigg vid den här tiden? Jag är jätte trött :)

2008-02-19 @ 06:29:14
URL: http://FabulousLisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0