God morgon världen :)

Som sagt i ett tidigare inlägg så vaknade jag runt halv 5 tiden och var hur pigg som helst efter endast drygt 2 timmars sömn. Är fortfarande vaken och fortfarande hur pigg som helst, verkligen super härligt. Länge sen jag vaknade så här tidigt och var pigg.

Gjorde i ordning frukost till mamma när hon hade vaknat så hon fick i sig något innan hon åkte till jobbet, följde även med i bilen ner till stationen när pappa skulle lämna av henne. Kändes skönt med en lite bil tur så tidigt på morgonen, och hur härligt är det inte att vara vaken vid 6 och det är 3 plus grader ute och dessutom att höra fåglarna kvittra när man går ut :) Fick även en chans att prata med pappa om lite saker, mesta dels handbollen vilket jag tycker är underbart. Det är så skönt att få prata med någon som verkligen kan handboll och verkligen kan och förstår mig som spelare.

Sitter här vid datan nu och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. En löprunda skulle inte sitta fel :) Så det tror jag att det blir. Sen blir det städ hemma i huset. Ska även låta syrran sova ut idag så jag ska inte ställa till med allt för mycket oväsen. Nej nu blir det tv en stund och så fort pappa åkt till jobbet, en löprunda på ungefär 45 minuter :)

Hörs senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

om du går in på den här länken
http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=151622
och kollar på bild nr.3 så ser du Mr.X(nils) och blondinbella, så nu vet man hur mr.x ser ut;)
kramar

2008-02-29 @ 16:28:14
Postat av: nathalie

Tack emelie :) kram på dig

2008-02-29 @ 17:45:38
URL: http://ndahlin.blogg.se
Postat av: Anonym

blondinbellas mr x

http://static.glife.se/dynamic/imagecollection/30650/aedef89a-499a-449d-bf02-951b0d52478e.jpeg

2008-02-29 @ 19:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0