28 Februari 2008

Idag har jag inte gjort mycket alls, precis som övriga dagar på lovet :) Vaknade, åt frukost och satte igång med städandet :)

Fick lite smått panik när jag märker att jag helt glömt bort tiden och ska snart träna men som tur är har man en underbar mamma som gör något man kan äta på vägen så springer jag iväg. kollar på klockan och vet att det snart går en buss som jag kan ta istället för promenaden som var tänkt ner till träningen :)

Träningen gick väl sådär. inte topp men inte botten heller :) Idag fick vi även veta att Ellen ska sluta spela, tråkigt.
Nej nu ska jag ner till familjen :) hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland : 153 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0