27 Februari 2008

Underbar dag, började dagen tidigt städade, lagade mat mm.
Blev avsläppt i Tumba av pappa och syrran runt kvart i 5 där jag gick till HM och köpte lite nytt smink och satte mig sedan på en bänk för att vänta på Carro och Becca :)

Ringde till min älskade Mira medans jag väntade :) <3

När de väl kommit efter ett försenat tåg gick vi till idrottshuset och satte oss där, efter ett tag så gick jag även och hämtade en boll så vi kunde leka lite i väntan på min träning och de väntade på att herrmatchen mellan Tumba och Warta skulle börja.

Träningen idag bestod av fys för att herrlaget hade match så vi inte kunde träna på våran träningstid. Det var faktiskt riktigt jobbigt och varmt inne i den lilla hallen med så många människor. Tog en snabb dusch efter träningen och sedan tog jag mig upp till läktaren för att kolla på matchen med Carro och Becca :)
Inte direkt den bästa matchen från Tumbas sida men de vann i alla fall med 32-19 om jag minns rätt.
Åkte hem och tog en promenad till ICA med syrran och köpte lite läsk och snacks :)

Har även fått veta idag att vi ska hem till Familjen Thor-Backman på lördag och äta lunch :) Mysigt, plus att man får träffa den nya lilla familje medlemmen för första gången :) SUPER MYS !

Nej nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta äta mina chips ;p hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland: 154 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0