26 Februari 2008

Så ska ett lov vara, precis som idag.

Har inte gjort ett dugg idag, vaknade upp tog en promenad till affären och handlade lite. Kom hem och satte igång med lunchen som idag blev Soltorkade tomater och basilika soppa med makaroner :) Mums, åkte ner till affären igen med pappa för att hämta ut lite paket jag har beställt med bla sängkläder. Åkte sedan till bauhaus med pappa för att handla lite saker till badrummet som är under renovering.

Hem och byta om för att åka ner till idrotthuset och träna :) ÄLSKAR VERKLIGEN HANDBOLLEN ! finns inget annat i mitt liv som betyder så mycket som handbollen gör, förutom min familj så klart ! Plus att jag känner att handbollen går sjukt bra för mig just nu vilket är mycket positivt :D Nej nu ska jag äta lite och sen sova :) Hörs i morgon då jag ska upp tidigt städa rummet träna och kolla på Tumba-Warta med min älskade carro :) Pusspuss !

Grekland: 155 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0