24 Februari 2008

Oj, många att gratta idag så det är väl bara att sätta igång.

Grattis till min farbror Jörgen som fyller 43 år idag, till Jenny i mina 95tjejer på 13års dagen samt till Sara Lindblom och Sophie Hedberg som båda fyller 19 år idag. :) <3


Började dagen lugnt, gjorde inte så mycket alls, åkte ner till idrottshuset för att spela match vilket gick så där..
Tycker inte det är så roligt att man aldrig får spela ihop sig eller spela med de man är ihop spelt med men men. Torsk med hm 9 bollar tror jag.

Åkte till farmor och farfar där jag även sprang på min farbror. Kollade på tv fikade mm.
är nu hemma har ätit middag och så, kollar på Wallander nu och ska sedan sova för att gå upp tidigt och åka till idrotthuset och gymma i morgon bitti. Och även träffa min söta vän Patrik :)

Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 157 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0