21 Februari 2008

Grattis Antonia på din 18 års dag, samt min lagledare Lennart på din 50 års dag ! :) <3


Började dagen bra med en super mysig frukost med min Mira <3

Hade sedan svenska som var helt okej idag faktiskt, efteråt kom en lååång rast så vi gjorde oss klara för att leka lite med Antonia som fyllde 18, fixade en väldigt fin tröja samt lite lappar med saker som hon var tvungen att genomföra vilket hon även gjorde. Hoppade på henne direkt när hon kom innan för dörren och satte på ögonbindel på henne. Kan lova att hon blev rädd. :)

Hade sedan lektion, kommunikation och projektarbete. Kan lova att jag becca och mick skrattade enormt mycket under den tiden. Nu var det lunch som gällde mums, hade matte vilken jag höll på att somna på. sen engelska som gick bra.

Blev att åka direkt till Tumba för att hämta väskan i bilen och sedan sitta i idrotthuset och vänta i ungefär en timma tills min egen träning började. Var väldigt några på träningen idag men det gick sjukt bra för mig :) Hemma och ska snart sova.

Hörs i morgon, pusspuss !

Grekland: 160 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0