19 Februari 2008

Ja gårdagens inlägg kommer en dag försent jag vet. Men det är så att jag verkligen inte kunde komma in på bloggen igår kväll efter träningen.

Dagen idag har väl varit helt okej, började med 2 timmars handbollsträning som gick bra faktiskt :) Hade sedan 2 timmar på oss att duscha, göra oss i ordning och äta lunch innan vi skulle befinna oss på Östermalms IP för att träna på att åka långfärdsskridskor. Detta gick väl lite sådär :p men kul hade vi. Tog mig sedan till Östertälje där pappa hämtade upp mig.

Åkte hem, åt middag och gick och la mig för att sova en stund innan jag skulle träna. Träningen idag bestod bara av massa lekar, faktiskt riktigt kul att bryta av och leka lite ibland... Var kul att se att alla var så glada och verkligen hade kul !

Nu ska jag sova. Hörs i morgon! Pusspuss!

Grekland: 162 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0