18 Februari 2008

Började dagen med att vakna upp  till väckarklockan 4.30 och kände att jag verkligen verkligen inte orkade ta mig till skolan en timma tidigare och äta frukost med matte. Ledsen för det matte :) satt uppe lite för länge i natt och pratade med en viss person på msn :) tack för det du fick mig att må mycket bättre :) somnade om helt underbart skönt, sov som en prinsessa :) och vaknade 30 min innan bussen skulle gå ! Hade nu 20 minuter på mig att göra mig i ordning. Och dum som jag är så la jag inte fram kläder kvällen innan, men det gick bra gjorde mig i ordning på hela 9 minuter ! Sjukt snabbt ;p

Tog bussen till tumba centrum för att sedan ta tåget till älvsjö och byta där mot Farsta strand. Kom till skolan och mötte matte där :) Skrev psykologiprovet som jag tyckte gick bra. Haft en bra idag i skolan idag. Orkar inte skriva mycket mer i dag. Hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland: 163 dagar kvar !


Kommentarer
Postat av: Walle

för mig tar det fan 20 min minst :P

2008-02-18 @ 21:53:29
URL: http://mikaelwalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0