17 Februari 2008

Grattis till min söta storasyster Alexandra på namnsdagen :) <3

Började dagen med att gå upp runt 8 tiden, klädde på mig domarkläderna och åkte ner till idrottshuset för att döma 4 matcher på miniplan samt ha 2 matcher i elitserien med mina småtjejer.

Dömningen gick faktiskt väldigt bra, visst att det finns en del som skriker och så med det är bara att ignorera ;) Första matchen för mina små tjejer gick inte så jätte bra, förlust mot skånela, andra matchen gick sjukt mycket bättre stor vinst mot Vassunda.

Åkte sedan till Bauhaus för att köpa lite kakel till badrummet som pappa håller på med, och sen upp till farmor och farfar och hälsa på en snabbis. Åkte hem för att äta lite lunch, duscha och klä på mig för att åka ner till idrottshuset igen med syrran och kolla på herrmatchen, Tumba-Hästö som Tumba vann med hm 39-24 om jag inte minns fel :) Såg någon på matchen som verkligen var sjukt söt :) Verkligen ögongodis :) Hihi :) Blev hämtade av pappa efter matchen, och väl hemma så var det middag som väntade :)

Gick sedan upp till datan för att plugga sen. Och det gör jag fortfarande :) Har prov i Psykologi i morgonbitti 9.15 , Depression och Neuroser :) Kommer nog gå bra tror jag :) Hoppas jag :) Känns så nu, kändes verkligen inte så för någon timma sen men nu känns det bra :)

Dagen i morgon då, ska ta bussen som går från mig runt 7 tiden för att möta upp min underbara vän Mattias 8.15 för en liten mys frukost, psykologi prov 9.15-10.15, har sedan rast/lunch till 11.15 då jag har naturkunskap och sen ska vi på någon form av opera och slutligen psykologi lektion. Slutar skolan någon gång runt 16.35 tiden.. Blir då till att åka direkt till idrottshuset och ha träning med mina små tjejer. Kommer förmodligen att blogga från skolan i morgon men annars om jag mot förmodan inte skulle hinna så är jag hemma runt halv 9 tiden i morgon kväll.

Hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland : 164 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0