16 Februari 2008

Hej allesammans :) Nu sitter jag här på golvet i min systers rum och skriver.

Sjukt jobbig dag idag, började med att gå upp runt 10 tiden åka ner till idrottshuset och döma 3 matcher, fick sedan stressa ut till bussen som skulle gå 12.15 till Norrköping och dagens match.

Men matchen är verkligen inget att skriva om :p hade 1 niometers spelare (Mickis) 3 m6or (Gabban, Laura och Exon) 5 kantspelare (Jag, Pertan, Sofia 91a, Kicki 91a och Emma 92a) samt Sarah i mål. Lyckat ! väldigt lyckat! Förlorade matchen med hmm jadu *host* 39-14. Men vad ska man göra bara att skratta, finns inget mer att göra när man får åka till en match med en 9a och resten 6 metersspelare. men men :)

Åt väldigt god middag med familjen när jag kom hem, och har sen dess legat i soffan och glott på film med mamma och pappa och även ätit lite kladdkaka :) Ska gå och lägga mig i sängen och fortsätta glo på filmen Se upp för dårarna :) och sakta men säkert somna in för att gå upp 7,30 i morgon för att döma samt ha matcher med mina småtjejer :)

Hörs i morgon. Pusspuss !

Grekland: 165 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0