15 Februari 2008

Vaknade upp runt halv 9 tiden idag, på riktigt bra humör när jag märkte att det var helt blå himmel och SOL ! något som inte höll hela dagen, jävla piss snö.

Gjorde mig i ordning och gick till bussen. När jag sen kom ner till Tumba och när jag väl hade satt mig på tåget så tog det 45! minuter från tumba till älvsjö pga signalfel i flemingsberg vilket innebar att vi först fick stå stilla mellan tullinge och flemingsberg och sen även mellan flemingsberg och huddinge. men kom i tid till skola då jag valt att ta en tidigare buss och ett tidigare tåg. Hade en lektion, prov i samhällskunskap. gick helt okej kändes det som i alla fall.

Åkte till pappas jobb efter skolan och var där en stund, hämtade upp mamma vid östertälje station och åkte hem. Åt middag och åkte hem till min farmor och farfar :) super mys, åkte och handlade lite på ICA Maxi och sen hem.

Ligger i sängen med min bärbara och kollar på American Pie - The wedding. Ska snart packa min väska för morgon dagen och faktiskt gå och lägga mig tidigt ikväll, är riktigt trött faktiskt..

Ska upp relativt tidigt i morgon och döma 3 matcher i idrottshuset sen ta bussen 12.15 från idro till Norrköping för att spela match. Hemma någon gång runt 8 kanske.

Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 166 dagar kvar !




En liten bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0