14 Februari 2008

Grattis Therese gumman på din 18 års dag ! :) <3




Ja, och även grattis på alla hjärtans dag allesammans..

Dagen idag. började med att jag försov mig och missade min mys frukost med Mira och Matte :( ! Händer inte alls ofta, fick panik men hann till skolan och var bara runt 30 min försenad. Började dagen med 2 timmars svenska.

Efter lektionen hände något som jag inte tänker nämna här och det har väl i princip förstört hela dagen, fattar inte hur du kan säga när vi berättar att du är arg och besviken på oss som inte pratat med dig först när det är vad vi har försöka och göra ! Men tänker inte säga mer än så, de som är inblandade vet och det räcker så !

Hade sedan låång håltimma, runt 3,5 timme. Men jag och ett par till bla super söta Micha var nere i lilla aulan och skulle prata med Marias (våran lärare) lärarstudenter. Mycket kul och intressant. Gjorde även klart psykologi uppgiften med Matte, duktigt ;) Sen hade vi matte i 1,5 timme och avslutade dagen med redovisningar i idrottsskador.

Åkte till Tumba och fick min väska lämnad till mig av pappa, åkte till idro och satt i hallen och väntade på träningen :) Tränade och är hemma nu, eller varit det ett tag men ja :) Ska sova nu sen skola i morgon. Hörs mer i morgon. Pusspuss !

Grekland : 167 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0