12 Februari 2008

Det enda jag kan säga just nu är att det har varit en helt sjukt jobbig dag idag. Började dagen med att gå upp kl 05.00 klä på mig packa klart väskan ÄTA FRUKOST! och sedan sätta mig i bilen för att åka ner till stationen och upptäcka att mitt tåg är inställt ! Men ingen fara det gick ett tåg ca 10 min efter :)

Möte söta Mira i älvsjö som hade färgat håret och var mindre nöjd men men :) Åkte till skolan och hade 2 timmars handboll som gick sjukt bra enligt mig :) Rast/håltimma i 2 timmar sen matte och sist mentorstid.

Åkte sen hem för att plugga i stället för mina små tjejers match i tyresö. Väl hemma så pluggade jag, åt och funderade starkt på att hoppa över träningen eftersom jag var så trött men åkte ner och ångrar inte ett dugg att jag gjorde det :) Tyckte det var en bra och rolig träning faktiskt även fast majoriteten av laget var sjuka/skadade. Gick helt okej även på denna träningen.

Nej nu ska jag hoppa i säng för att återigen gå upp kl 05.00 och träna i morgon bitti igen :) Hörs i morgon.

Pusspuss!

Grekland: 169 dagar kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0