Varför jag?!

Klockan är nu 03.56 och jag har sovit exakt 0 minuter denna natten..

Okej visst jag sov till 15.30 idag på dagen och ja jag har vänt på dygnet men jag har även svårt att sova..
När jag sover på nätterna så vaknar jag flera gånger pga mardrömmar, visst det låter super töntigt och larvigt men det är riktiga mardrömmar som skrämmer mig enormt mycket och gör att jag har svårt att somna om. Men att sova på dagarna är helt okej, det känns tryggt och jag är inte alls rädd.. Kanske för att jag vet att det är folk runt om kring mig som är vakna och skyddar mig..

Jag vill slippa dessa mardrömmarna och sova normalt igen !!

Just nu ligger jag och ser på Twilight för fjärde gången, älskar verkligen den filmen ska se klart den nu sen försöka somna.. Vi hörs om ett par timmar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0