Tack allesammans !

Tack alla ni som gjorde min gårdag i Katrineholm underbar !

Dagen började med att gå upp strax efter 7 för att göra sig i ordning och åka iväg kvart över 8. Kom på i bilen att jag glömt mitt vaseline hemma så det blev ett snabbt stopp på statoil för att köpa lypsyl och sen rullade vi iväg till Södertälje Syd så jag och syrran kunde ta tåget till Eskilstuna för att sedan byta till nästa tåg mot Katrineholm. Slängde iväg ett sms till Lina när vi kommit till Eskilstuna att nu är jag i Eskilstuna och fick till svar nu ska jag lämna Eskilstuna och efter ett par sms fram och tillbaka så kom vi på att vi båda skulle till Katrineholm och vi skulle ta samma tåg, så jag och syrran fick mycket trevligt sällskap av söt Lina ! Men jävlar vad kallt det var i både Eskilstuna och Katrineholm. Vi kom fram till Duveholmshallen och började med att titta på Sthlm-GBG killarna. Sedan var det handboll hela dagen fram till mamma och pappa kom och hämtade oss runt halv 9 tiden.

Fick träffa många av min underbara vänner, bla Lina som sagt, Bardia och Klara =) Några jag inte träffar allt för ofta. Träffade även Jozz och Kajs som jag träffar i princip varje dag ;)

Ja, det var väl min gårdag i stora drag. Nu måste jag ta och städa klart mitt rum får middags gäster om ungefär 2 timmar.. Bråttom, bråttom ! Hörs i kväll !
φίλημα !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0