Juldagen förbi också

Nu är det ett år kvar tills nästa juldag, undra vart man kommer spendera den.. Är super inställd på att flytta nu, men vill ju kunna åka hem under julen hoppas det funkar =)

Har haft en riktigt mysig dag med familjen idag, bara umgåtts, spelat spel och njutit av varandras sällskap. Älskar verkligen min familj, och att umgås med dom. Även pratat lite med mitt hjärta Mira om nyår vilket jag ser fram emot enormt mycket , allt kommer bli så lyckat !

Känns som om julen bara har sprungit förbi och utan snö också. Har inte känts som på riktigt förutom när man är här inne i huset eftersom mamma och pappa är galna i julpynt. Ska försöka komma ihåg att fota lite så ska ni få se hur det ser ut under julen här hemma.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, kanske ska ta och sätta på en ny film eller kanske städa upp lite.. Alla julklapparna ligger på golvet, fy nattis. Nej vi hörs i morgon, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mannen utan pung

schyst bröst

2008-12-26 @ 18:23:49
Postat av: nattis

?

2008-12-26 @ 20:17:03
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0