God morgon !

Usch vad jag hatar att vakna upp och det är helt kolsvart utanför fönstret !
Gick upp för ungefär 20 minuter sen, har redan duschat och sitter nu bara här i sängen. Måste ta och klä på mig snart men det får vänta ett tag till bussen går inte förräns 07:52 så jag har tid.

Känns skönt att ta sig till skolan idag med tanke på att jag inte har varit där sen i måndags, först ledigt i Tisdags sen feber. Går i skolan till tre tiden idag om jag inte minns helt galet sen ska jag hem, förbi farmor och farfar en sväng eftersom pappa ska hjälpa dom lite och sen på bio med min lilla papps =)

Nej nu börjar det bli lite rastlöst, hörs senare. Puss ! Ha en underbar fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0