God morgon !

Hoppas ni alla har sovit gott !

Jag vet någon som inte har gjort det i alla fall, sömnproblemen är tillbaka. Jippi, NOT !
Jag har svårt att somna och somnar riktigt sent för att sedan vakna upp flera gånger per natt och när klockan sen ringer så kan man fan inte ta sig upp. Jag skulle egentligen ha gått upp kvart i 9 för att känna att jag tar tid att bara ta det lugnt nu på förmiddagen men självklart tog det över en timma innan jag kom upp. Men nu är jag uppe i alla fall !

Ledigdag från skolan idag men ska dock dit och skriva ett prov halv 2, wish me luck ! Lite små nervös är jag allt men hoppas det går bra.

Nej nu ska jag ta mig ner till köket och äta lite innan jag åker, är nog hemma runt 4 tiden igen.

Ha en underbar dag allesammans !
φίλημα !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0