God Morgon

God morgon på er allesammans, hoppas ni har sovit gott. Jag har sovit helt underbar i alla fall, inte till en början pga en sak som jag inte tänker ta upp här, men framåt mot morgonen sov jag underbart. Har varit vaken i ungefär en timma nu och har redan ätit frukost.

Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på film och kanske städa lite till runt 1 tiden då jag måste klä på mig för att åka ner till hallen 13.15 för att döma två matcher tillsammans med Tobbe. Sen blir det en liten sväng förbi affären och sen hem till mamma =) Pappa och syrran ska på hockey idag så dom kommer hem ännu senare.

Nej nu ska jag sätta igång filmen, ha en bra dag allesammans och en riktigt trevlig lucia dag !
φίλημα !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0