God morgon !

Nu är jag uppe, eller jag har varit vaken sen 20 minuter tillbaka och är super trött även fast jag somnade strax efter 22 igår. Men visst blir man trött av att vakna upp och se mörkret utanför fönstret, det blir jag i alla fall !

Har som jag sa igår träning nu klockan 8 på morgonen sen skola till ungefär 16-16.30 och sen blir det till att åka direkt till träningen som är mellan 18-20. Så blogginlägg kommer från skolan idag och senare på kvällen när jag har kommit hem ! Nej nu ska jag gå ner och få något i magen innan jag åker.

Ha en unnderbar dag !
φίλημα !

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Vilken fin blogg!



Om du inte redan deltar i min tävling, så tycker jag att du ska göra det. Du kan vinna en jättesnygg laptopväska här:

http://junitjejen.se/2008/december/vinn-en-laptopvaska.aspx

Om du inte har någon laptop, så passar ändå väskan till att ta med till skolan eller jobbet.

Hoppas du deltar!

2008-12-10 @ 06:27:22
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0