En underbar dag


Hej igen allesammans, lite sent inlägg men jag har inte orkat skriva tidigare. Loggade in på bloggen för ett par timmar sen men hade ingen lust eller ork att skriva då kände jag.

Hur har min dag varit idag då.. Helt underbar, letat efter nyårsklänning men hittade ingen tyvärr, sen avslutades dagen med bio tillsammans med min syster. Vi såg filmen twilight och jag blev kär. Helt klart den bästa filmen jag någonsin har sätt. Helt underbar ! Mamma och pappa hämtade upp oss efteråt och vi åkte hem. Nu ska jag faktiskt ta och kolla på Twilight igen, så underbar var den ! Vi hörs i morgon, massa pussar !


(Och hur snygg var inte en av huvudrolls innehavarna Robert Pattinson (Edward) i filmen?! Enormt snygg !)


Kommentarer
Postat av: mira

hmm inte bestämt kläder till nyår än?! ont om tid nu hjärtat ;)

2008-12-29 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0