8 December 2008

Hej igen bloggen, nu sitter jag här i sängen och pluggar lite inför Hälsoambassadörs redovisningen imorgon och ja jag är nervös. Som tusan ! Men det kommer nog gå bra, som tur är så är detta bara ett genrep innan vi ska ut till andra skolor och föreläsa om vårat ämne vi har valt. Jag, Mira och Hanna har valt att föreläsa om Stress och idrott. Riktigt intressant ämne eftersom vi är en idrottsklass.

Nej nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket och se klart på mitt One Tree Hill avsnitt som jag började titta på innan träningen som för övrigt gick helt okej, kunde ha gått bättre men man måste ju se det lite positivt det kunde även ha gått sämre liksom.

Imorgon är det en kort dag med skolan från 09.35-14.30 sen är det bara till att åka hem och begrava sig i skolböckerna eftersom vi inte har någon träning imorgon.

Till bilden jag har här till vänster då, det är på sötnosen Martina som blev 17 år idag. Ett stort grattis till dig gumman ! Snart stor flicka =) Ett plus till att det är en sån snygg bild ;)

Nej nu måste jag krypa ner, bloggar troligtvis i morgon bitti innan jag åker till skolan också. Annars under dagen i skolan.

Sov så sött så hörs vi, Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0