19 December 2008

19 December idag.. en jobbig dag för mig och många andra.

Den 19 December 2006 så togs något vi älskade ifrån oss, våran älskade Josephine. Idag är det två år sen detta inträffade, en dag då jag har försökt vara glad och skratta fastän jag gråter på in sidan. 19 december kommer alltid vara en dag i sorg, idag, nästa år och även om 10 år. En sorg som aldrig kommer att försvinna, men ändå en glädje när jag tänker på alla fina minnen vi hann skaffa tillsammans och en glädje och trygghet jag känner när jag vet att du sitter där uppe och vakar över oss alla.

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del, började dagen med julavslutning klockan 10 i skolan, med fika tillsammans hela klassen efteråt och ett hej då och lycka till till våran mentor Maria som ska få barn nu vilken dag som helst. Tog en sväng till mammas jobb efteråt för att få massage och göra mamma sällskap på vägen hem, blev hämtade i Tumba av pappa, åkte till ICA sen hem och laga mat. Efteråt var det någon timmas slappis tid och sen åkte vi iväg igen, dags för IKEA och sen bio på Heron City, såg filmen The day the earth stod still, helt okej men lite små konstig tyckte jag. Ska nu ta och kolla klart på Harry Potter 4- den flammande bägaren och sen sova.. Hörs i morgon bitti,

φίλημα !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0