KRETA

hej mina älsklingar, jag har verkligen saknat att blogga nu under de här 2 veckorna på kreta. Jag har skrivit blogg inläggen i sms till min vän Fredrik som har skrivit in dem här. TACK FÖR HJÄLPEN FREDRIK !

Men nu är jag i alla fall hemma ! Och det är underbart, visst att jag saknar Kreta och värmen men jag tycker det är skönt att vara hemma. Kom hem tid 4 tiden i natt och sov till ungefär 12 tiden. Landade på Arlanda runt 02.40.

Nu ska vi snart åka ner och hämta mamma sen handla lite, sen är börjar träningslägret med 95orna! Hörs senare mina underbara älsklingar.

Puss !

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Varsågod! Hoppas Grekland tog hand om dig!

2008-08-16 @ 00:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0