God morgon !

Visst är det härligt att gå upp halv 8 på en lördag? Ja självklart om det har med handbollen att göra !

Ska iväg och spela DM i Tyresö, blir upphämtade av Marcus runt 9 vid benevento. Spelar två matcher idag så jag är väl hemma vid 5 tiden skulle jag tippa på. Mamma och pappa kom hem i natt också. Farmor mådde inte så bra så dom åkte hem tidigare, så nu är hela matsalsbordet fullproppat av presenter :) Nej nu måste jag göra mig i ordning, äta frukost och se till att syrran och sofia kommer upp !

Vi hörs i efter middag, önska mig lycka till ! :) Puss

Kommentarer
Postat av: mira

presenter till mig? (a)

2008-08-30 @ 18:49:49
Postat av: Nattis

haha :p du fick ju bröd och sallad idag ;)

2008-08-30 @ 21:03:34
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0