God morgon !

Solen skiner är det inte underbart ! Just nu håller jag på göra mig i ordning för skolan, börjar 10.05 och går till 14.30. Ganska så kort dag idag ! På fredag kommer min älskade bästa vän hit och jag har längtar så mycket efter dig hjärtat ! Fick även veta igår att jag ska spela DM i helgen men vi kommer ha det kul ändå !

Bussen jag ska ta går om lite mindre än en timma så jag har gott om tid på mig, men nu ska jag fortsätta fixa mig. Kanske bloggar från skolan, om jag orkar hämta datan. Annars när jag har kommit hem från skolan, ska förbi tatueraren snabbt efteråt sen hem. Förresten dom har gjort om lite i skolan så vi har nu fått ett klassrum som ligger längst bort i skolan verkligen, långt till matsalen, långt till dataskåpen mm men man ska inte klaga eller hur? Nej vi hörs senare Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0