God morgon !

Hoppas ni alla har sovit gott, det har jag i alla fall gjort. Tränade inte i morse, har så himla ont i min vad. Måste nog gå och kolla upp det. Så min nästa lektion är 13.05-13-55 det känns väl lagom nödvändigt ! Men dit ska jag ändå, min buss går om en timma och jag sitter fortfarande i mamma och pappas säng med pyjamasen på så nu får jag skynda mig lite.

Har föreningsarbete den lektionen som är idag, sen ska jag springa till Farsta Centrum och köpa en klänning på Gina till min syster, sen till Tumba och göra ett bankärende, lite mat shopping och hem till min syster igen. Måste klämma in ett gym pass idag också men har lovat att hjälpa till med små tjejernas träning. Men det ska gå ändå!

Nej nu måste jag sprina in i duschen, vi hörs senare Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

Börja gärna Läsa min blogg!

2008-08-28 @ 10:59:29
URL: http://strandbergmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0