Förlåt mig !

Jag har inte kunnat komma in på bloggen ! Det har inte funkat att logga in, så jag ber om ursäkt för att det inte kom något inlägg igår. Jag var nere i hallen igår också, hade som sagt träningshelg med små tjejerna. Sen träningsmatcher på slutet mot Swithiod och Skogås, vann båda. Sen hem och chilla sen till en vän.

Idag sov jag rätt länge, till 2 tiden faktiskt. Gick upp, duscha, åt sen kom min älskade Mira. Har saknat dig älskling, vi pratade kollade på TV och åt sen var  det träning. Gick väl si så där. Men det var ju min första boll träning sen juni. Klisterblåsor har jag fått såklart ! Fyra stycken på vänsterhanden. Nej nu ska jag dit ner en stund vi hörs senare, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0