26 Augusti 2008

Hej igen mina sötnosar, hoppas ni har haft en underbar dag och kväll ! Min dag och kväll har varit helt okej. Började dagen med att gå upp runt halv 8 tiden, göra mig i ordning, få skjuts till tåget av pappa, åka mot skolan, möta kajsa, mira och matte i älvsjö, och även jozzan, becca, axel och sara på tåget från älvsjö. Började skolan 10.05 med 35 minuters projekt arbete.

Hade lunch efter det, god mat som vanligt i skolan. Sen var det dags för religionskunskap och arbetssätt och lärande sen mentor och sen slut. Fick sällskap av Kajsa till älvsjö sen tog jag tåget till tumba, sprang in till tatueraren för att lämna in bilden på tatueringen och sen hem.

Åt middag med familjen, åkte och lämnade mamma i skolan, handlade med pappa, hem kolla film och nu sitter jag här med familjen och äter glass. Ska gå och sova nu snart, träning klockan 8 i morgon bitti !

Vi kanske hörs i morgon bitti annars i morgon kväll ! Sov sött allesammans, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0