24 Augusti 2008

Jag är så ledsen mina sötnosar, verkligen jätte ledsen att jag inte har bloggat överhuvudtaget idag men jag har verkligen inte hunnit eller haft tid.

Gick upp vid 9 tiden, gjorde mig i ordning skulle vara i idrotthuset klockan 10 för Nike-dagen. Vi skulle få våra nya matchställ, prova skor, fotograferas mm. Så nu i höst ser ni mig spela i nr 20,  jag var alltså i idrottshuset från 10 till ungefär 5 tiden. Kollade på herrlaget när de spelade träningsmatch mot norska Stavranger mellan 3 och 5, sen hem och sen åka direkt igen. Åkte och handlade mat mm hem eftersom mamma och pappa snart åker bort. Sen hem och sen vi kom hem har jag inte gjort mycket alls !

Förresten, jag gjorde lite tråk shopping idag också, nya block, pennor och en ny kalender till skolan. Har ju redan börjat men inte med riktiga lektioner det gör jag i morgon.

Nej nu ska jag sova, vi hörs i morgon Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0