22 Augusti 2008

Hej mina vänner, hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har varit helt ok ! Hade aktivitetsdag på gubbängsfältet hela dagen och jag måste ju bara säga att mitt lag vann. Dagens roliga: Hagman fick fågelbajs i håret. Oj vad vi skrattade.

Mamma och pappa var så snälla och kom och hämtade mig när vi slutade, åkte hem, duschade kollade på semin i OS mellan Island - Spanien (handboll) och sen somnade jag. Riktigt skönt. Blev väckt lite innan 7, gick ner åt, åkte och köpte godis och nu sitter jag här.

Ska krypa ner i sängen med min godispåse och sen sova. Upp tidigt och ha träningsdag i morgon sen kräftskiva på gatan men får se hur pigg jag är på det. Blir väl att jag går ut och äter sen hem igen. Precis som förra året.

Nej nu ska jag kolla på någon film och somna in, kanske bloggar i morgon bitti innan jag går hem ifrån. Ha en bra fredagskväll.

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0