20 Augusti 2008

Hej mina underbaringar.

Jag är helt slut, kroppen är trött, hjärnan är trött och jag vill bara sova sova sova. Så nu ska jag krypa ner och somna. Eller nej måste föna håret först sen be mamma om massage och sen somna. Börjar skolan i morgon, ska faktiskt bli riktigt skönt ! Men jag måste åka och shoppa skolsaker som tex pennor, block och en ny almenacka. Men det får bli i nästa vecka någon gång.

Dagen idag då, syster opererade sin ena benhinna så hon hoppar runt på kryckor nu och har riktigt ont. Jag har umgåts med en vän och tränat. Gymmat plus massa cykling. Så nu är som sagt kroppen trött, vissa spelade match i dag i DM mot Jakobsberg och vann med 40-12 om jag inte minns helt fel. Nej nu måste jag gå från datan, snälla som dom är så har mina föräldrar gått med på att köra mig i morgon bitti och hämta mig sen. Hörs i morgon bitti kanske, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0