Hemma nu :)

image191Ja nu är jag äntligen hemma, eller jag har varit hemma i dryg 30 min nu men har precis satt mig vid laptopen för att börja plugga. Vilket jag ska göra om en liten stund. Har helt sjukt mycket att göra i skolan nu, förstår inte vad lärarna tänker med ibland. Ena stunden har vi verkligen inget alls i skolan, inga prov, inga läxor eller något och sen helt plötsligt har vi allt på en gång ! Alla prov, alla läxor och allt. Plus att vi har nationella proven i matte och engelska nu också. Usch va trött jag blir, orkar verkligen inte nu men det måste göras så jag har inget annat val. Nej nu ska jag börja plugga. Vi hörs senare. Puss Nattis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0