god morgon :)

Åter igen en natt med underbar sömn har gått, kunde inte blogga igår när jag kommit hem från farmor och farfar. Vet inte varför men jag kom helt enkelt inte in på bloggen så gårdagens händelser kommer in idag istället. Om ca 20 minuter ska jag åka hem ifrån och ta tåget från Östertälje 06.58, går i skolan 8-14.45 idag. Riktigt kort dag idag men sista lektionen är inställd idag, riktigt skönt :) Nej nu måste jag göra mig i ordning för nu har mamma och pappa vaknat också :) Lika underbart väder idag också :) Hörs senare, Puss Nattis


Morgonens bild blir på mig och laget, som inte riktigt finns kvar längre. Saknar de stunderna vi haft tillsammans tjejer, ni kommer alltid vara en stor del av mitt hjärta ! (L)

image188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0