9 April 2008

Hej alla glada :)

Dagen idag, träning 8-10 som gick sjukt bra idag igen tyckte jag :) efter det en sjukt rolig idrottslektion som Simon höll i :) Bilder kommer nedan, snabb dusch och lunch sen engelska, samhälle och natur och friluftsliv. Åkte hem efter skolan, mötte mamma på tåget i älvsjö och hade sällskap den kvarstående biten hem.

Kom hem, åt middag nästan direkt, ringde runt till mina 95 tjejer, pluggade, kollade handboll, åt kladdkaka :p och nu sitter jag här och pluggar igen. Ska skriva klart arbetet och sen dusch och sova :) Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 113 dagar kvar !


Bilder från dagens idrottlektion :)

För er som inte var med så var dagens lektion så att man skulle sätta ihop sig med en vän så man blev som siamesiskatvillingar och sen vara i fyra olika lag och genomföra ett antal tävlingar, sjukt roligt :) Var siames med min älskling Mira vilket gick lite sisådär :) mesta dels dåligt pga mig :p men i alla fall så vann vårat lag bestående av mig och mira som tidigare nämnt samt axel och tommy :)

Marcus och niklas var totalt SÄMST ;)

Kommentarer
Postat av: mira!

äh nattis, det var inte alls mest på grund av dig! det var för att vi inte var så synkade på vad vi skulle göra :P jag tkr att vi var rätt bra iaf :D vi gjorde jue mål så! ;)

2008-04-10 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0