7 April 2008

Hej allesammans :D idag har varit en helt underbar dag även fast vädret inte har varit så underbart :(
Vaknade upp runt kvart över 5 tiden, gick upp och gjorde mig i ordning för skolan. Åkte hem ifrån runt 7 tiden och mötte upp söt Mira i älvsjö kl 8, eller rättare sagt en springande Mira vars buss var försenad så hon höll på och missa tåget.

Kom till skolan och hade samling i ID1ornas klass rum eftersom Maria hade försovit sig, tog närvaro och gick ner till aulan för att lyssna på föreläsningar om droger, alkohol och don´t drink and drive mm. Mycket intressant, och ett inlägg om det tror jag att jag publicerar i morgon. Käkade lunch efter sista föreläsningen och drog sedan till Farsta centrum med Mira och Sara för att inhandla bla skidglasögon, smink mm.
Kom tillbaka till skolan och fick då veta att musik lektionen idag var inställd för att läraren var sjuk.. så det blev till att sitta och vänta på nästa lektion i 2 timmar! Usch , men men så småningom började historia lektionen som gick riktigt snabbt idag :) Åkte till idrotthuset och hade träning med mina små tjejer och är nu hemma och ska faktiskt sova nu !

Dagen i morgon är skola 8-14.30, åka hem till farmor bli hämtad av pappa och åka till sjukhuset och hälsa på farfar <3 och plugga :/ Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 115 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0